You Make Me Sick!


Fick en del Stötande kommentarer i Måndags Natt. 
Så jävla upprörd trodde mitt huvud skulle explodera.. 
kommentarerna handlade iaf om en kille som tydligen gjorde nåt mot sig själv medan han 
kollade på mina bilder eller nåt. 

Vet ej vart jag ska börja, Vilken Äcklig patetisk liten varelse du är! 
För det första om du en hade haft vett nog o läsa min blogg (Förutsatt  nu att du kan läsa)
Så hade du fattat vilken sorts person jag är o det är en som avskyr personer som dig..
Vad fan trodde du, skulle jag ta det som en komplimang? Va fan tar du mig för?
En Hjärndöd, Uppmärksamhetssökande Liten fjortis med låg självkänsla o ingen självrespekt?
Då har du verkligen kommit fel! 
Jag Äcklas av dig med varje fiber av min kropp.. 
Du är så jävla patetisk, bara din existens e en förolämpning mot alla bra killar som finns.
Hittar inte ord för o beskriva hur absolut Frånstötande du är! 

Men jag tänker inte låta dig hindra mig från att skriva av mig här o blogga..
Men du ska veta en sak, som du hade vetat om du orkat läsa..
Men jag är ganska så skicklig på datorer och har ännu skickligare dator nörd vänner..
Så jag har tagit fram din Ip Adress och vet vart du befinner dig och din adress och namn.
Inte för att det var så hemskt svårt att ta fram det ..
Men du kanske ska sluta komma till min blogg om du inte vill ha de spritt över nätet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0