Where does the time GO?

Vaknade halv nio som vanligt o gjorde mina vanliga morgon rutiner.
Tvätta mig
Spela FB spel
Äta

Sen va de redan dags o göra sig i ordning o dra till stan för o möta syrran.
Vi skulle kolla in den second hand affären Myrorna som sägs vara bra.
Stack till stan men hade bara lite batterie på mobilen, men jag tänkte det räcker ju,
jag ska ju bara åka in men då va jag tydligen tidig så jag tänkte jag drar till brunnsparken en stund
o fixar den där klockan. 




Klockan i fråga då.
Men så råkade min mobil dö, precis när jag hade skrivit till sabina att hon kan antigen komma 
till Brunnsparken eller vänta på mig vid haga kyrkan..Damn! 
Så när jag var klar letade jag efter henne i brunnsparken men sen tänkte jag hon väntar nog där så jag stack
till Hagakyrkan, men nee, ingen Sabina så jag åker Tillbaka letar mer efter henne,fortfarande ingen Sabina.
Så jag tänker ja borde åka hem hon har ju inga nycklar, så jag sätter mig på en vagn mot Angered.
O precis när vagnen börjar åka iväg,vem ser jag då?
Jo precis!Sabina! Det bara ryker ur hennes öron,haha.
Jag vinkar som en idiot o försöker signalera att hon ska stanna där,så jag stiger av vid centralen o 
springer tillbaka o vem ser ja i nästa vagn, Japp,Sabina igen.. 
springer tillbaka! så ser ja att hon stiger av o skrattar åt mig haha..

Sedan stack vi då till Myrorna, Fina grejer ändå.
Men blev jäävligt besviken över en sak.
Det fanns en skit snygg typ ny ikea soffa, för 300kr!!! Enda problemet!,den va såld..

Sen stack vi då till Burger king o skulle käka, Fy fan asso..
ingen aning om varför jag låter människor övertala mig att dra dit hela tiden..
Jag gillar det INTE!!När ska jag lära mig?! Det är McD som gäller!

Hamburgaren e som en liten hemmagjord, jätte lite pommes som dessutom va helt oljig o kontig,
O jag tog plusmeny men de enda som va stort va colan o de va ju vanlig 5,0 då.
PÅ McD får man ju  feta pommesen..Aja,aldrig mer!

Sen av hem köpa lite nyttiga snacks o vattenflaskor,


Japp den Rosa e min!

O de va väl de, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0