Uppdate

Jaja jag bara tjatar o tjatar om att jag ska blogga mer, o jag ska filma mer 
o bladi bladi bla..Men de händer ju aldrig, o vet ni varför?För att det tar tid o 
planering vilket jag inte har mycket över.

Seriöst det är som ett heltids jobb, Man måste jämt va sminkad o fixad för o va på sin bästa sida
Man ska jämt komma ihåg o ta me sig en kamera o att ta fram den när de gäller. 
Sedan att ha tid att eventuellt retucha  bilder, skriva en text o video ska vi inte ens snacka om.
Man ska va fixad, Bra ljus o kommit på nåt o säga , komma över de faktum att man ser löjlig ut 
och sedan lägga in den på datan, Sedan arangera i ett program, sedan lägga på youtube eller videofy me.
Vilket tar enorm tid! Ingen aning när jag ska ha tid me de men jag försöker...

Ja så nu vad har hänt senaste tiden, inte så mycket.
Gjorde högskoleprovet i Lördags, gick nog ganska bra tror jag. 
Sen har jag målat klart i föräldrarnas lägenhet, Pluggat och tränat.
Träningen verkar gå bra man ser tydliga skillnader på kroppen o på orken. 
Jag tycker jag e jätte duktig med träningen, tränade två timmar igår och minst 100lyft/press övningar
För varje muskelgrupp. 

Sen har jag jätte mycket att plugga som vanligt, men förhoppningsvis är det bara denna vecka kvar då det är så mycket plugg. har tenta på söndag och uppsatsen på kriminologin ska va inne på Måndag. Men efter det 
har jag förhoppningsvis lite ledig tid, Ska ta o storstäda sen kommer massa kompisar o de blir fest helg! 

BTW: GLÖM INTE O HA LILA PÅ DIG IDAG! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0