Sunday

Idag vaknade man o mådde skit!
jag va fortfarande full o varje gång ja vände på mig blev ja åksjuk!
Ingen Cola hemma o alla tre mobilers  larm sattes igång hela jäkla morgonen,
För ingen orkade gå upp o stänga av dem!
Fick dricka smaksatt vatten o log där till typ 11,Sen va de dags o gå upp 
Packa mina böcker o kläder o bege oss till Angered,Skulle hem.
Men så klart va de Mc D först, cola o en meal! 
O så klart när ja spenderat typ alla mina pengar så e de marknad i Angered!



Jag älskar marknader! Blir ju helt till mig!
Men kund einte köpa så mycket..
Så blev en tröja,En Våg o en veckoplanerare, Hehe (så jag, I know!)



O syrran köpte en sån här till datan me, skit snyggt.. Hade jag med men har inte mer pengar o slösa.
Får bli nästa gång! 

Sen va de av till ikea me föräldrarna :) de valde massa saker till Nya lägenheten.
skit nice, Sen Fikade ag o syster på Mc D hehe, IGEN! Men  Im Loving It!
Speciellt efter lördags natten haha!! 

Sen va de hem igen o se på Tv o tjocka sig.Underbar dag faktiskt.
Känner att jag gjort massa o samtidigt haft kul! :)

O det kanske bästa av allt!! RÅkade kolla upp Kolli id't på Mobilen. 
O jag får den imorgon!!!! Blev så glatt överraskad! Helt sjukt. 
Trodde inte posten rörde på sig under helgen, men tydligen! 
stog så här:10 okt kl 15:07 Stockholm EMS,
Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren.

O samtidigt kommer nog min diktafon också!
Imorgon e jag HAPPY GIRL! Peace out peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0