Modevisning o shopping

Åkte till nordstan idag kolla på vinterns mode :) 
Modevisning o shopping med min syster.
Riktigt fina kläder, äntligen e fin mode inne.. 
Höll på att dö under midjeskärp tiden..
De va så fruktansvärt ful mode.. ush..
Men nu e de riktigt nice, de är street hippie skogshuggare som gäller.
Moodevisningen va väl bra, Kunde så gjort bättre asso bättre modeller,
bättre kordinerat o så.. men de va nice ändå :)

Sen så gick vi o shoppa.
blev en deel inhandlat, men spendera inte mer än 500 hehe..
Mina kläder va me i visningen med, asso de jag köpte sist jag ba .. jah jag visste väl att
de va inne haha...
Jag va tvungen o ha denna mössa!! e jag inte as snygg i den också!
Tröja o byxor,
Tröja
Två Linnen
O så min otroligt snygga möss sjal<3 




Sen tänkte ja göra nåt me mina naglar, eller ja gjorde nåt ska göra de finare nån gång när jag får 
mer tid över. 

blev inte jätte bra som sagt men helt okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0