It's been a hard weekend

Fredagen spenderades med Yasmin o en hel Jäkla hög med Böcker
o frågor o allt va de innebär.



Haha jätte söööt, Jag tycker ju hon borde ha afro,men hon verka inte hålla med :/ 
Hoppas ja inte råkar illa ut för bilden haha, men de inte många som läser min blogg
så de nog ingen fara. 

SEn vad det Lördag:

Upp o plugga lite till, Sen tenta..




Haha, Lördags Ägg är ju ett måste! Billigare versionen av Kinder Ägg.
O istället för leksak får man mer godis..


Sedan  åkte vi in till stan för lite middag, Kina buffe..Riktigt gott!!


O ja, Jag åt upp allt!!! :D Mmmmm Älskar verkligen biff o bambusskott!

O så bestämde vi oss lite huxflux att det måste festas lite, Då vi inte festat på ett bra tag!
Så det var hem fort och göra sig fin o starta fyllan haha. 


Orka inte fixa mig nå speciellt så blev så här + festsmink! Hehe
Var riktigt kul hemma, Dricka spela vår generations Oldies som
Yeah - Usher, Dont'cha - PCD, humps - BAP, osv osv..
Sen va de dags o dra ut o de blev nog lite mycket för mig.
Klarade typ en timme inne på stället o så va de dags o dra
då den fina middagen tittade upp igen, Denna gången inte lika fin,Haha.
Tack till Y som tog riktigt bra hand om mig min första riktiga fylla sen jag va typ 14 haha!
Mådde inte mycket bättre dage efter kan jag säga er!
Kids, Don't ever drink! Blääh 
Nyktrade till idag vid fyra tiden kanske haha.


Men det var den Lördagen Iaf. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0