Hard Work..

Har pluggat o tränat de sista dagarna, e helt sjukt trött. 
Men älskar att träna, sånt lyckorus man får efteråt, som att man gjort världens grej,
De känns awsome! Men jag försöker att träna men inte gå ner i vikt,Förstår ni hur svårt det är att 
hitta info om att inte gå ner i vikt?! Jag chansar på att jag ska äta extra mycket, om de bara fanns
nån som kunde laga maten åt mig, Jag vill ha en Hemma fru..! haha 




Notera min enourmous utväxt!! USH! Men ska Fixa till mig efter den 31 
när jag har fått lite tid tillbaka, Till dess har jag högskoleprovet, en tenta o en uppsats..
Så inte mycket tid för annat förutom träning.. O har fortfarande inte bestämt mig angående klippningen..
Jag vill men jag vill inte, älskar långt kvinnligt hår så vet ej va jag ska göra me min jäkla kaluffs..

Sen ska jag se om jag ska köpa lite fest kläder, tre dagars party nästa månad o Lady gaga koncert :D weey 
Längtar som fan, o de gör nog ni me på bilderna haha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0