Auktion: Min syster

Jag vill Bara Uppmärksamma på kommande Auktion..
Jag ska Auktionera ut En Dejt med min syster.. :D 

Detta e då min otroligt vackra, Charmiga, Roliga, Smarta syster :) 
Ni kan kolla in henne på http://mypastandmypresent.blogg.se/

Nu vet jag vad ni täbker vad snuskigt att Auktionera ut hon, men nej inte så..
JAg auktionerar inte ut henen riktigt, inte för pengar..
Alla som vill gå på dejt med henne får skriva lite om er själva o Vad ni har att erbjuda
o hur er dejt skulle se ut.. BTW hon vet inte om det här o har inte gett mig tillåtelse ÄN... HAha 
Men De dags för hon o träffa nån här, 

Kraven för de bjudande: Du ska bo i GBG eller närheten
Mellan 17 - 20 år 
Inga knarkare eller  Tjockisar..

Så vi får se va som händer hehe .ses

Kommentarer
Postat av: HeHö

men hallå hon är ju über söt...ofta singel :o

2010-10-25 @ 02:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0