All I see is Wall

Jaa, hur har er helg varit?
Min har varit Färgglad,Så att säga. Har hjälpt föräldrarna måla om och tapatsera det nya placet.
Jävlar vad jobbigt det har varit!

Först tänkte vi ju göra de riktigt nice o ta bort de gamla tapeter så vi började i ett av rummen. 
Det vi inte visste var att det var inte ett lager tapeter,Det var ca tio!Tio lager av Riktigt fuuula tapeter!
Satan vilket jäkla jobb att ta bort det!, så det behöver knappt sägas att vi bara tapetserade över dem i de andra rummen. 


Pappa med vardagsrums tapeterna..



Kusin som målar i ena toaletten..



Jag målade En garderob (bilden) 
andra toaletten och tvättstugan/rummet.
O så tog bort gamla tapeter och hjälpte tapetsera resten.
Btw man kan anställa mig, jag är fett duktig inget jobb är för stor eller för litet 
och man kan göra rut avdrag på mig!

Behöver knappt sägas att det var en tuff jäkla helg och att jag e trött!
De enda bra med den var när jag åkte till Yasmin lördag kväll åt jätte god hemlagad mat och umgås. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0