was I supposed to study?

shit, de är svårt att sätta sig med något man inte har lust med.. 
Men nu till roligare saker. *
Idag firade vi 9Månader. :D YEeey!


Titta vad jag fick av älsklingen!! Jag blev så överraskad! 
Du är så underbar finner inte ord! 

DU tar hand om mig. 
Du Finns där för mig. 
Du lyssnar.
Du tar in.
DU försöker ständigt bättra dig trots att  du är helt underbar. 
Du tänker på mig. 
Du säger jämt hur fin du tycker jag är o hur mycket jag betyder för dig, även om jag säger att jag vet, 
o även om vi tjafsat. 

Pga dig har jag slutat stressa. (Så mycket) Jag är en bättre människa med dig och varje dag blir jag förvånad över din godhet. <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis! :)

btw, hört rihannas skiva?kan komma över imon så kan jag flytta över alla låtar på din dator ist för att du ska ladda ner

2010-11-17 @ 02:42:34
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/
Postat av: Sabina

Grattis! :)

btw, hört rihannas skiva?kan komma över imon så kan jag flytta över alla låtar på din dator ist för att du ska ladda ner

2010-11-17 @ 02:42:35
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0