Släcka törsten i en by, eller en Dusch?

Ja små änglar Det är frågan?
Kände mig jätte skyldig efter min dusch idag. 

Så här brukar jag göra på vintern innan jag går in o duschar 
så Tar jag en hink lägger i munstycket och sätter på jätte varmt vatten
och går därifrån i typ tio minuter. stänger dörren o låter det bli varmt. 

När jag kommer tillbaka är det jätte varmt o skönt. 
Sen fick jag jätte dåligt samvete, för tänk så mycket vatten bara rann ner i avloppet 
och gjorde ingen nytta als. Den kunde gjort massa nytta. 
Törstiga människor kunde druckit det, eller badat i det 
så dom inte blev sjuka pga all smuts. Nu känns det som att jag måste göra något för välgörenhet
för att återgälda mina synder. Jag tror jag ska ta o donera en del av mina kläder i helgen. 

Hmm, Vi får se vad jag hittar på. 
O så måste jag hitta på ett annat  sätt att värma Duschen innan jag hoppar  in. 
Förslag mottages gärna! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0