Shorty's Gott my Back!

HAHA! Blev tydligen Fotograferad i sömnen! 


För det första, Japp, Jag sover tydligen så där..
Fr det andra notera Shorty(KAtten) på ryggen, haha.
Han Skyddar mig han, Skrattade ihjäl mig när jag såg bilden! 
Sen börja jag undra vad För konstigheter han gör när jag sover,egentligen?? hmm 

Men nu börjar Min psykologi,Hoppas det blir en del filmer ikväll så att jag inte somnar!
Om det är intressant sätter jag ut det här kanske , Inte ens planerat min vecka, typ noll koll
E ba så glad över att Vara själv i lägenheten typ haha..


Kommentarer
Postat av: malin

haha de första jag tänkte på var precis de du skrev..hur fan sover du egentligen?hehe

och med tjocktröja dessutom :)

2010-11-09 @ 13:17:10
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0