Psykologi 101

Jävligt intressant Psykologi lektion man hade i torsdags, om... om..
Nej nu har jag glömt vad det hette, nåt me blindness.. Mina böcker e inte här just nu men iaf..
Det handla om hur man inte ser sånt man inte förväntar sig att se. TYp så.. 
Det bästa var ju att man fick se massa filmer, bara lite jobbigt att läraren har svår 
Engelsk brytning, vilket gör de jätte svårt för mig o fatta va han säger.. 

Men vi börjar me filmerna då.

DEtta är då ett Korttrick, Då "magi" är ett sätt att lura oss.. Vår hjärna. 
Märker du skillnaden? 



Haha de märkte ni inte?? Erkänn bara! 




Okey, den här e bara läskig! Den funkar varje gång! 
Om någon lyckats lura han så skriv! Men för nu Skruva upp volymen o Följ hans instruktioner. 



Can you belive it?! Haha 


Nu till den bästa ! Enligt mig.. Detta e nästintill omojligt, Men ska se om ni lyckas?! 
DEtta e ett klipp på ungdomar som spelar ett passnings spel. DIn uppgift är att räkna 
Hur många gånger spelarna i vitt passar bollen. 




Haha, Whaata??RIght?! haha 

Känns inte fullt så bra att det kan vara så. Hur kan det vara så?
Jag anser mig vara en smart och Uppmärksam person, Men ändå såg jag inte att färgerna byttes
O såg inte gorillan förän jag gav upp de där me räknandet haha.. 

Make's You think doesen't it?

Kommentarer
Postat av: tiger

helt sinnessjukt det där med prediction, jag gjorde precis som han sa och jag va kvar på happy face..

hur fan gör han ?!

2010-12-20 @ 12:34:15
URL: http://smonisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0