New Girl Style 'n shoes

Nu! NU Gäller det! Jag har kommit på det. 
Jag har suttit idag och tänkt på, ja jätte mycket faktiskt. 
En sak är min stil, Jag har liksom aldrig kunnat bestämma mig riktigt 
Då jag gillar så många olika stilar har det alltid blivit jätte svårt. 
Jag har inte råd o köpa för alla stilar så JAg har mest kört på
Bas kläder och kombinerat till en viss stil, vad jag känner för. 

Men nu har jag bestämt mig tror jag, Iaf för nu.
Hiphop Sheek. Som Dansare kanske. 
Med klänningar och stilletos til fest. 

Ja det valet tror jag jag är nöjd med. 
Enda problemet är, Som vanligt så hittar inte jag några svenska affärer
med de kläder jag vill ha, Visst finns det Hip Hop affärer. Men de har bara 
koncentrerat sig på killar. Blir väl att ta till Sport affärer. Addidas är såklart Nice. 

Men de finn en del andra grejer jag spanat på. 

Btw, En tjej som Totalt äger denna stil: Ciara 




Hot Right?! I Know! 
Nu för att fixa stilen behöver jag skaffa ett jobb, hmm.. 

Ett skomärke jag bara älskar är Paistry av Angela och Vanessa Simmons. 
De har börjat med lite annat än skor nu också, men skorna är 2Die 4! 





Är dom inte jätte snygga?? Det är äkta sneakers för tjejer. 
De är inte så dyra heller, Typ som vanliga sneakers plus frakt då. 
Som sagt finns ej i Sverige,Hmm, Jag kanske borde vara en sån inköpare, det kanske ska bli mitt jobb?
Aja tillbaka till skorna. De har även klackskor. 






Skor är ju jätte bra o fint, o ärligt inte jätte svårt o hitta snygga skor. 
Det som är jätte svårt att hitta, snygga baggy Jeans för tjejer. 
Antigen köper man killjeans o work it, eller så köper man tjejjeans från hip hop sidor,
men de ska jämt va tajt, eller tajtare och konstigt formade. Värdelöst helt enkelt. 


De sidor jag gillar är
hollywood.se
Topstreetwear eller gorilla som det heter nu.. 

Annars funkar stadium också eller andra sport affärer. 
Men hey, ta mig inte helt bokstavligt, jag ändrar åsikt ganska så ofta.. specieltl 
när det gäller kläder och stilar. 

Hörs senare. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: http://www.promofunding.partners

click here for the best home mortgages available

Postat av: mortgage

click here for the greatest home mortgage available

2015-05-26 @ 03:03:02
URL: http://badcreditmortgages.hpage.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0