Momma Im all Grownup now!

När morsan dragit betyder det att jag måste gå o handla mat då Kylskåpet e tomt!
Även detta Kändes som en helt ny upplevelse,Som att flytta hemifrån på nytt!
Njöt verkligen av upplevelsen, Att bara tänka på vad jag behöver o vill ha i mitt kylskåp.
Att inte vara rädd för att köpa lite dyrare grönsaker eftersom mamma har ju flyttat så dom kommer 
Hålla lite längre än knappt en timme... (Min mamma=Grönsaks/Bröd monstret)

Spenderade inte så värst mycket heller, men handlade jätte mycket. 
SAbiha Var ekonomisk!! 




Jag var riktigt stolt :).. 
Fullt kylskåp, fulla skåp och köpte även lite hushålls saker Jag saknade. 
Som rivjärn o Knivar osv.. Nu är huset komplett och jag älskar det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0