Make a choice! ... For the rest of You'r Life!

Hatar detta, Detta jävla övergångs stadie jag ständigt verka befinna mig i. 
Men det känns som helt omöjligt att komma härifrån! 
Inte så att jag iinte tror jag klarra nåt, jag kan klara vad som helst,känns aldrig som nåt e svårt. 
Men det kanske är just det som är problemet?

Jag är bra på många olika saker, helt olika faktiskt! 
Jag skulle kunna tänka mig va en konstnär, skådis, radiopratare? allt i den genren. 
Men sen skulle det vara jätte roligt att vara Polis, Psykolog,  Författare, Forskare o allt sånt. 

Men även såna whatever jobb, Asso de såkallade "littel people" i samhället. Assistenter o receptionister.
Men e lite tveksam, tror jag bara skulle vilja det nu för jag är så jäkla trött på skola, o böcker o fattigdom. 
Men skulle säkerligen inte vara nöjd med det jobbet i längden. Hmm kanske kan köra en uteslutningsteknik?

Synd bara att mycket får falla bort egentligen då jag redan är 20.
Sånt man borde börjat med redan i förskolan typ. 
O alla pratar om att dom är ämnade för något! Eller Gud gav dem ett tecken.. 

GE MIG ETT Tecken Gud! Vad det än är, Ge mig ett tecken o så ska jag följa det 
om de så tar död på mig. Bara ge mig en väg att gå?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0