Lära en katt trix?

Då va det dags o gå upp igen, Dagar bara flyger förbi..
ligger fortfarande i sängen med Shorty i knät, Han gillar verkligen o sova! 
Jag siter  söker på hur man kan uppfostra katter, Jag gillar inte att han  hoppar upp på saker.
Som typ mitt sminkbord o sånt, s välter han allt o väcker mig. USH! 

Jaha, iaf.. Nu är det morgon ritualen.. Energy dricka.
Smalville, 7th heaven osv osv , o så städa o sitta i andra lägenheten o vänta på reparatörer.
Sedan ikväll blir det träning med. Jävla tråkigt att träna utan Sabina :( BLir bara jag o Disificerings tanterna.. 
Men tror jag ska köra på som satan i två timmar idag, o så ska jag väga o mäta mig tro jag. 
Mått kommer snart :).. Så skönt att jag har lite fritid nu när jag gjort psykologi tentan o Högskoleprovet.
Känns som jag har koll på livet igen. 

Fan ta mig som dissa psykologin igår det var säkert superintressant.. Men aja, jag läste kapitlet som va till de så jag e nog ganska insatt.. oj snart kvart över tio.. Nu måste jag sätta igång o städa.
Tror jag fått vinter depression..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0