Lady Gaga Malmö 19November

Det är svårt att veta vart man ska börja! 
The monster Ball Var helt otrolig! 

Vi Åkte till Malmö Ganska tidigt Så vi hann med o äta och träffa några vänner innan.
Sen checka vi in på vandrarhemmet och gjorde oss i ordning. 

Sen var det dags o vänta på bussen som skulle ta oss till Malmö Arena.
Måste bara säga att det var jävligt dåligt organiserat. 
Tre bussar bara från det stället vi skulle från och alla var helt fullpackade,så fullpackade att 
bussen gav upp några gånger. På så sätt är jag jävligt besviken på Malmö.

Jag menar om det hade varit Göteborg hade det inte ens behövts extra insatta Bussar. 
Det finns massor Spårvagnar och bussar från överallt o Arenan typ i centrum så man behöver inte åka
ut till ingenstans. Men nu e jag klar med klagandet.. 

Kom dit så där i tid,Fick stå i kö ett tag Men det var inte så farligt. 
Väl inne tog vi några drinkar medan förbandet spelade. 
De var inte så bra måste jag säga. Inte många som lyssnade på dom heller. 
Det enda de va bra på var iofs att peppa folk för GaGa.. 

Sen helt plötsligt blev det mörkt, o man hörde massa konstiga ljud. 


/>Det fortsatte med alla de bästa låtarna , Just dance, pokerface.. och avslutade med Bad Romance Då jag trodde jag skulle bli döv av alla skrik. 

Spelade även en ny låt från nya skivan You and I, vilken var lite mer rock Balad men väldigt bra ändå! 

De bästa stunderna enligt mig var ändå när hon framförde sina Tal till Publiken, Vilket hon gjorde flera gånger. 
Så att det blev mycket mer interaktivt , inte bara publik. Vid ett tillfälle snackade hon typ till en tjej i publiken som
stog o grät. Och Sedan försökte hon läsa på nallarna och Tröjorna några fans hade slängt upp.
Såklart talade hon om sina" causes "  Gayrights och att vi alla är superstjärnor, att vi aldrig ska låta någon slå oss ner. We are Born This Way upprepades hela tiden, som en GaGa Sekt. Amasing! 
Hon var otroligt bra på att peppa alla! och få med,Det var hennes lag som gällde. Vad hon än sa så 
Gjorde vi det utan att blinka. Alla stog på benen och gjorde de monster claw mer än halva konserten. 

Hon byte om massor av ånger som förväntat ena outfitten galnare än den andra. :)
Och i pauserna var det enorma skärmar med konstigt coola videos på henne. 




Här är en lite sneak previev av videon. Kommer mer när jag blir klar. 



Bild från Öppnings videon, vilken förväntan!! 




Här sätter hon sin klack mellan strängerna och killen bara spelar på, sjukt. :)



Vid ett tillfälle la hon sig bara på scen och skrek att hon skulle dö utan våra skrik efter henne
Och You Don't Want Me To Die, Do You? Då skrek hela arenan så taket nästan flög av. 



Bild av en video i Pausen, hon var helt täckt i blod ätendes ett hjärta. Tyck vad ni vill om det. 



Bad Romance i slutet!





Det var helt jävla otroligt! Inte ofta ens förväntningar blir  bemötta. 
Otroligt att se vilken variation det var i publiken. Från små barn till riktigt gamla människor och alla hoppade
som galningar. 

Som sagt hela videon kommer senare. 
Btw. Ledsen alla Twittrare, jag skrev men hade fel nummer så inga tweets kom fram..Fail.. 
XOxO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0