Dirt Be gone!

Say Haleluja people!! 
Min morsa o syster har ÄNTLIGEN Flyttat ut! 
Jag slängde typ nyss ut det sista och jag kan inte beskriva känslan!
Det känns så jäkla bra att ha allt för sig själv igen, att veta vart allt ligger, i min ordning o mina regler!
O all extra plats!Låt mig inte ens börja prata om all extra plats.. 

O det var fan på tiden, några dagar till o jag och min lägenhet hade exploderat.
Så i torsdags var det dags för storstädning! 

Före

Efter

Vardagsrummet Före..





Förstår ni att jag höll på att bli galen!! 

Vardagsrummet Efter!




Okey det var inte helt rättvist jag har köp en ny snyggare soffa också, 
Vilken jag bara Älskar! O ingen kan sova på den! Mohahha! 

My new love<3 haha

Notera rubixkuben på bordet! Haha :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0