Sommarplaner

Hmm,känns som dagarna bara flyger förbi kan
inte fatta att de redan e 8 Juni. Snart e de säkert augusti med
O sommaren e slut. NEJ! Så vill jag fan inte ha det!

Jag vill Få ut de mesta av denna Sommar!
Verkligen suga musten ur den (sluta skratta sabina!)

Problemet e jag vet inte hur jag ska lyckas med det?!
De e en Ond Cirkel!

För o hitta på de mesta Behöver man pengar.
För att få pengar behöver man en inkomst = Jobb.
Jobb Tar tid = ingen tid för att hitta på massa.

Förstår ni hur Galet de är?!

Jag måste verklgen skaffa ett jobb för o ha pengar,
vill fan inte vara Fattig i sommar!
Men samtidigt alla jobb jag kan få e typ tidskrävande o jobbiga
så jag kommer inte orka något efteråt.
Sen vet ja inte riktigt vad jag vill göra heller,Hmm
skaffa massa vänner?sola bada?Utomlands?Karriär?
Fucked,Varför e vuxenlivet så svårt?

Nu ska jag föröka slappna av lite eller planera,whatever.
Skriver mer imorgon. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0