Prince of Persia

DÅ va jag o tittade på den! Äntligen!
Vad jag har tjatat om spelen o filmen när de
väl blev känt att de skulle göras en film,haha...

Den var jätte bra som väntat!
Förstår inte varför de har klagats så mycket.
De har tagit rätt delar ur spelet o så fixat till de lite så de skulle blir en bra film.
Man kan ju inte förvänta sig de ska va precis som spelet.

Men jag hade ändå gillat om slutet var som i spelet de e lite ner mystiskt.
Men filmens slut va bra ändå!




min outfitt för kvällens dejt :D
 

and the movie!
Den va jtte bra tyckte ja faktiskt action o hmor o lite romantik. Funkar för typ alla.
Många klagar på att de e jake som spelar princen men han ska ju inte bara likna han utan
ha samma charm med o de tyckte jag verkligen han lyckades med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0