Nytt

Glömde lägga upp detta för nån dag sen,
Va ute me morsan o titta i affärrerna lite.
om något ska få mig att vilja ha ett jobb så är de väl sommarmodet!
Jag vill köpa allt! ( e ju shopaholic ändå ) så jag måste få framm pengar!

Förhoppningsvis får ja ett jobb snart,idag fick ja ju iofs tillbaka på skatten.
Inte så dåligt ändå. men aja detta blev ingandlat i Lördags iaf :D



tröja & shorts & linne



i love them!



speciellt shortsen! de va dom ja föreställt mig o så hitta jag dem direkt!
förstår ni lyckan! :)

Kommentarer
Postat av: sabina

gillar shortsen :D köp till mig o skicka med mamma!!

2010-06-09 @ 14:04:02
URL: http://improveme.se/sabinah
Postat av: HeHö

så jävla skönt å runka till din heta mage!

2010-10-25 @ 03:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0