_Vacation!"

Wooohoo,
fatta att jag fick en nice överraskning när pappa ringde för nån dag sen.
Jag ska till Montenegro med min  lillasyster ^^

Vi åker NU på lördag o Blir borta i mer än en månad!
Känns fortfarande ganska overkligt ändå.

Vet inte riktigt heller vad jag ska känna..
O ena sidan Läntade jag efter att se Sommar Göteborg o uppleva alla nya saker här.
O vara med Yasmi, kanske lära känna några människor. Hitta på massa o så.

Men å andra sidan,Ja saknar min släkt så mycket!
Jag får umgås me min syster som ja också saknat sen ja flyttat ut!
O sola bada, ha  kul. Inte tänka på jobb o hyra o allt de jobbiga.

Så de finns klart fördelar o nackdelar ^^
Men Den största fördelen e att jag kommer komma tillbaka ännu snyggare!
Solbränd,tränad o awsome!

Jag hoppas de blir kul iaf, o inte alt för jobbigt.
Kommer sakna alla här, speciellt Yasmin.

Haha, undra hur morsan kommer klara sig utan mig?
Kommer typ ringa mig varje 5min o fråga om massa onödigt..

men mne, stay tuned för bilder i uppdateringar. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0