You'r signature please

Igår blev de klart! Helt finaly! Lägenheten är min.
Jag ska bara skriva under när ja kommer till Göteborg :)


46 Kvadrat
3500kr i månaden inklusive el osv..
5:te våningen (hoppas de ha hiss)
Gymm i samma byggnad
Inglasad(eller hur de stavas) balkong

Inte i Centrum men inte så långt ifrån. Jag är så jäkla glad kan knappt bärga mig!
Vill bara inreda lägenheten, Skaffa en ny katt ( de finns ingen som kan ersätta dig maci! )
men vill ha lite sällskap iaf. O så ska jag klart börja me en massa jag inte haft möjlighet till här eller orkat.
Ska börja på gymmet, boxning kanske eller baskett inte riktigt bestämt mig.

Kolla in politiska förbunden o ute ställen hehe.. IM HAPPY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0