Tur Ska Man Ha

Letade efter kurslitteratur för turism kursen idag.
Och jag letade, ÖVERALLT! Men slt överallt
o finns inte att köpa i affärer..fan va ska jag göra?

Sen fanns de en bok som fanns på biblioteket att ladda ner som
E - Bok eller på en bok buss.. Försökte ladda ner den. De funkade inte..
Sen tänkte jag var fan ska jag hitta en bok buss,o de finns två so kan vara var
som helst..

ca 20min senare : Vad ser jag från mitt fönster, en BokBuss rullar in på gåden.
Så jag tänkte, jag kan väl titta in. Så gick jag dit ,

- Hej, Jag letar efter boken välkommen till paradiset?
 

Tanten: Aaa, de ska finnas antigen här eller på andra bussen.
(Jag tittar runt allmänt, o va får ja syn på. Precis bredvid mig.)

Boken jag skulle ha! Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0