suprise..Olofström - Älmhult

Även om överaskningen hade typ helt motsat effekt än vad jag hoppades på
men jag får väl berätta om den ändå.

Började me att ja åkte tidigare från jobbet o packade klart o städade rummet osv.
Sen kl 15 bar de av till älmhult, svinkallt! men de smartaste jag gjorde var någ att ta de stora hörlurarna som omfattar hela öronen. men först skulle jag ta ut lite resepengar tänkte jag men då va ju swedbank automaten död, Igen. så jag fick gå till NOrdeas. O den e ju helt annorlunda ja får inte välja vilket belopp ja vill utan de finns typ 500, 1000 , 2000 osv men ja fick för mig 2000 såg ut som 200 o då tryckte jag på den.
De va inte 200 haha.

men aja, sen väl på bussen sitter ja där själv diggar till musik så kommer de in två killaro en tittar på mig som om han viste vem ja va. ja bara dissa dom sen efter ett tag petar den ena på mig, ja vänder  mig om o så frågar han:

- du ska till älmhult va?
Jag: - ja, ÄLmhult Station
Han: - Du ska träffa Emelie va?
Jag: - Nej :S (Tänkt skoja o fråga om hon va snygg men de gjorde ja inte haha)
Han: - Nej, för jag pratade med henne innan o hon sa hon skulle träffa någon där.
Jag: - Jaha, ja inte mig iaf, haha ;)

det var lite mysko men aja, haha

sen på stationen så hade jag massa tid över skulle vänta i typ två timar, så satt ja där ett tag me massamysko folk o så sitter det en indisk man men en resväska o ringer massa samtal på engelska, Va mysko tänkte jag men tänkte inte mycket mer på de. Sen helt plötsligt böja de komma in mer o mer utländska män o ska prata me han.
De visa sig att han typ varit utomlands o så har han tagit en lista med saker folk ska ha o köpt där sen säljer han de här för ett dyrare pris självklart. Han hade en lista o allt. Tyckte jag va ganska roligt typ som drogsmugling, de lär ju vara vad de svenskar som var där tänkte de var.

men ja vet att när vi var invandrare så va de där en typisk syn för man fick inte tag på de saker mna brukar ha i hemslandet. men de såg ändå kul ut. dom kommer in får en påse me massa saker, ger han pengar han stryker från listan o så går dom haha.

Sen blev ja lite hungrig o gick in på pizzerian precis vid centralen o beställde en typ kycklingkebab tallrik me pommes. Det  var det godaste jag ätit på länge. Sen fick man en jävla stor tallrik också skit gott var det.
O så ringde ju babe som ja skulle överraska, o hon tror ju jag va påväg mot halmstad hehe;) så ringer hon o frågar var e du? e du i älmhult o då blir ja rädd fan harhon läst min facebook eller något. 
Jag ba nee vadå i bromölla haha.. sen fråga hon aha ska du upp till stockholm sen byta o jag blev ännu mer rädd hon hade fattat så gick i helt försvarsläge, va fan ska jag i sthlm o göra halmstad ligger ju här nere. Varför ska jag åka upp sen ner? haha  

Resten av tiden prstade ja me naraha innan tåget komm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0