Stop Hating!



Tittad på den här, o såna här saker gör mig bara så jävla förbanad!
För de första tjejerna i videon är så jävla fula så de finns inte, kunde ha frågat någon normal..
Men jag blir arg när Fulisar rackar ner på snygga nu för tiden, det har nu blivit ute att vara snygg
för då har man säkert gjort något eller har någon ätstörning för man kan inte uppnå de annars
bla bla bla.. jo det kan man visst! me rätt gener o tid.. Ta hand om sig.

O nej jag menar inte man ska va pinn smal jag tycker inte heller streckgubbar e så jävla snygga.
Men det har t ex hänt att folk sagt äckligt smal till mig. Jaha?
Jag väger precis lagon för miN längd, ska jag be om att få tala om för er!
Så bara för att du inte gör det eller har något annat fel så är de ju inte mitt problem.
Försök förbättra dig o inte racka ner på mig! (POÄGTERAR IGEN ATT JAG INTE MENAR
ATT MAN SKA SLUTA ÄTA ELLER NÅGOT OHÄLSOSAMT! )

Sen vill jag också säga att jag är helt klart för att man ska sticka ut, man ska vara annorlunda
Hata normen, MEN man behöver inte göra sig ful för det!

Man kan vara snygg o annorlunda, ex LADY GAGA,..

O alla era pojkvänner som säger modellerna e äckliga ljuger o runkar till dom bilderna när du inte e där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0