Skola e kul

Hade jätte trevligt i skolan idag, vi hade typ fortsätting på introduktionen.
Tittade på The Dead Poets Society.


Vädigt bra film måste jag säga, har sett delar av den innan men aldrig hela.

sen satt vi i grupper o diskutera. riktigt trevligt. känns så bra att sitta med smarta individer
o inte bara me airheads som inte förstår ett dugg av vad jag säger.
Var väldigt roligt att diskutera vissa saker, o jag är bara tacksam för de jobbet jag hade tidigare.

altså, jobbet påviasat och jobbet på lagret har förberett mig som fan på att prata, jag hade aldrig
klarat att diskutera o så i stora gupper om jag kommit direkt från gymnasiet.
Men då jag jobbade va jäg tvungen o prata me främmande människor o vara öppen
o stå för mina åsikter osv. O De känns otroligt bra måste jag säga.

Därför tror jag att det finns en mening me allt, tar kanske bara tid att se det.
Jag trivs väldigt bra i Göteborg ska jag också säga, det känns typ som jag bott här innan
de är rätt takt för mig o rätt ordning till motsats från typ Malmö osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0