sista tisdagen

Jobbat igen, oh såå trött!
men vi lata oss ganska mycket o skämta o så.
De va tydligen skit roligt att jag klättrade ner i en stor kartong o satte mig där
för o gömma mig för cheferna. haha

Sen så var det lite shopping när man kom hem.
Köpte lite vardagssaker man kan behöva när man flyttar.
Typ förvaringsboxar
strykjärn
glas då jag har  bestick o tallrikar o så är de Cocacola :D så jag.
två fina tavlor som passar jätte fint me mina andra tavlor.
o en väggklocka.
Sängkläder

:) Jag tyckte iaf jag var skitduktig. Me var tvungen o bara dra mig ur affären innan jag gick överstyr.
Ville bara sätta igång o köpa allt man behöver till lägenheten o de är lite tidigt för de haha..

Sen har jag kollat in GÖteborg på eniro, var mina kurser ligger osv. Börjar bli mer nervös.
Men jag är glad, längtar!

LÄmnar skiten här, nu börjar livet.

 Saknar dig Maci, enda riktiga kärleken <3


Kommentarer
Postat av: S

Felix.. saknar han

2010-01-13 @ 15:58:03
URL: http://smonisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0