Seminarie 2 Pedagogik

Jag var grymm idag igen, fy fan va duktig jag är!
Jag måste faktiskt ta och beröma mig själv på hur jag klarar Universitets studierna.
Jag pluggar och jag gör det utan att klaga, utan den där känslan av ,
(Fan, nu måste jag plugga) Utan de är bara nu är de studie tid o de kommer först.

Har varit sjukt duktig o gjort allt jag ska o de i tid o tänker fortsätta me de.
Läraren påpekade ide idag hur påläst ja verkar o har en åsikt o så.
Känner nästan inte igen mig själv, visserligen har ja alltid haft åsikter
men innan har jag inte orkat yttra dom för ja orkade inte ta konflikten
men de kan ju också bero på att jag nu pratar med smartare människor
än dom som man gick i skola med innan så de va inte värt att ta upp något
de skulle inte fatta ändå..

Jag gillar min grupp också, vi är visserligen de yngsta i klassen men
det är trevliga människor, o lätta att komma överens med.
Me typ samma tankegångar o de känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0