Seminarie 1 Turism

Var på min första lektion  Turism då, o så var de Seminarie med.
Var lite nervös men Jag ägde den, som vanligt.. Vet inte varför ja blir nervös överhuvudtaget
men de är väl bra de håller mig alert.

Det var iaf så att vi skulle ha en bild som vi förknippar me turism.

detta e bilden jag hade, o så pratade jag om den hur den ön en gång var en fiska by men
nu är ett resort som dom har gjort om, de har bevarat utsidan men på insidan är det nu lyx hotel sviter..
O berättade hur stor turismen har blivit att ett land kan vara helt beronde av det som då t ex MOntenegro är.
osv osv .. jag ägde stort, HUVUDSAKEN

Fick också en kompis, de va roligt.
o så va de en kvinna som störde mig som fan, e de verkligen jobbiga människor överalt?!

Aja, nästa onsdag igen då, o mingel innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0