Saknad

Saknad e en jobbig känlsa.
Man kan inte göra något åt den förutom va me den eller det man saknar.
men kan man inte de så känner man sig hjälplös med.

jag saknar många saker, eller saker o saker människor mest..

Saknar munkis

saknar mina små kusiner.


saknar Annelie Aida o Rejhana o Galna sommarnätter vid montenegros kust..


Saknar alla mina kusiner! de små för de är så söta o de äldre för de r fan störda i huvet hela bunten
o de är så vi gillar de. :D kan inte fatta att jag har tre kusiner jag inte ens träffat..

Jag saknar super o jag saknar tatjana o denis me faktiskt. saknar tiden då vi gick i skola tillsammans.

O alla vet, att jag saknar Maci, känns nästan som ja förlorat ett barn.
vet ni att de faktist var bara några dagar sen ja tänkte o fick för mig o leta efter han o ropa upp han  sängen så vi skulle mysa :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0