Paople are funny!

pratade ju lite me kamraterna om hur människor beter sig
eller lite, vi kom ofta tillbaka till de på något sätt.
men de är jävligt roligt.

t ex, om bussen e typ tom bara en människa sitter på en plats
då går ju inte du o sätter dig bredvid han/hon

eller om du bara står o tittar rakt ut någonstans kommer ju folk tycka
du är dumm i huvet efter ett tag. O de är ju ganska roligt egentligen.

Så jag tänkte på de idag när ja va på bussen, så kom de in en liten flicka.
O jag ståg o lyssn apå musik o tänkte bara va trevlig så jag log.
Hon kolla på mig som att jag vore retarded. Haha.. o sen släppte hon mig
inte med blicken under hela resan. Hon tittade på mig hela tiden.
Undra vad hon tänkte hehe..

o ett annat exempel när jag va o gick någonstans så träffa jag
ett gamalt par o jag hälsade trevlig som jag är. O står dom o titta på mig
sen tog han tag på mig o titta jätte länge,
- Känner jag dig? frågar gubben sen
- Öhh, nej skulle inte tro de
- Jaha, jo känner inte jag dig.
-Nej, jag tänkte bara va trevlig o hälsa
- jaha, trodde ja kände dig att du va ett barnbarn eller något, alla ser ju likadan ut..

Haha, roligt som fan.. Jag bara stog kvar som ett frågetecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0