My Memories

Nu när ja flyttar så kom ja på att jag kanske måste
slänga mina blommor :'(
o de vill ja verkligen inte, jag mena de är alla blommor jag fått från Sanna.

Mina första blommor jag någonsin fått me blommogramm o första blommorna
från Sanna när hon missade vår telefon dejt.
o många sånna jag fått av hon, på anneversery's o när ja va sjuk bl a.

o mina student blommor.. vill inte slänga något av de. ska försöa spara de här
eller kanske ska jag transportera dom om ja kan. ftyvär har ju inte blommor
inte en så lång livstid..
  OBS inte mina blommor på bilden
jag får mycket finare blommor!

Kommentarer
Postat av: anonym

Är du lesbisk eller har jag missuppfattat allting?

2010-02-02 @ 20:59:40
Postat av: Anonym

hahahaahahahahahahah klart hon är ! alla tjejer som man vill ha är gay ;)

2010-02-02 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0