Mina Ställ, nära dig snart!

Hehe vi fick in ordrar från alla maxi affärer i sevrige för någon dag sen.
De tycker ja e ganska roligt, att om man går på maxi någonstans nu
o de finns ställ med frön i så kan det vara ett ställ jag gjort :D

här e några städer ja gjort ställ för.

Olofström
Östersund
Göteborg (ja jag e medveten om ironin att jag fick just de ställen. )
Södertälje
trollhättan 
Umeå 
 Helsingborg

sen minns ja inte mer, de va ändå några dagar sen!
Men de är ganska kul, kommer skratta varje gång jag ser de Nelsons frön. Fina minnen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

en slump att du fick umeås oxå eller ?

2010-01-15 @ 08:07:44
URL: http://smonisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0