Komplimanger

Idag ska vi då prata om kmplimanger.
Eller ja, Jag ska prata.. Ni ska läsa o sen ska ni komentera
Om ni håller med elelr om ni tycker ja e knäpp eller något, haha

your pretty Pictures, Images and Photos

jag är ganska van vid att få komplimanger eller ja har blivit de, då jag får komplimanger
typ dagligen.. O så har jag börjat tänka. Kanske har jag blivit för van?
Då jag typ slutat (egnolige them)vet inte hur man säger på svenska men jag typ
slutat ta emot de elelr lägga märke till de. typ bara jaja..
O de känns som att det inte bara e jag utan samhället in general..

Jag prsonligen vet ju inte vad jag ska säga.
Att säg TACK tar emot. För vad är det man tackar för?
Antigen säger man tack, o det blir som en undertoning att personen säger det för o vara snäll.
Så man tackar dem för de är snälla o säger så..

Eller så är man faktiskt snygg, o då yttrar dom bara fakta o vad tackar man då för?

Sen själva ordet TACK på svenska känns lite hårt.. Thank you känns lite bättre o mjukare.

Men vad tycker NI? VAD SKA MAN SÄGA NÄR NÅGON GER ER EN KOMPLIMANG?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår ju varför du får komplimanger varje dag:)De e ju inte så konstigt. De e väl bara tacka och ta emot:)hehe

2010-01-25 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0