Karlshamn

vaknade runt nio idag, ganska skönt..
Hann duscha o ringa tandläkare o göra lite andra äranden ja hade.
allt de innan 12.. för sen åkte ja me familjen till Kalshamn, de skulle ta ut svenska pass.
Så vi gjorde de först o jag e nu 176 cm 3 cm på två år. Sorgligt.. men men

sen skulle jag köpa lite grejer. behövde nya skor. o de hittade jag :De dom inte vackra? Jag Är kär i dom! :D
köpte byxor me, har typ bara jeans så -..

o så blev ja tvingad av mamma os kaffa en ny jacka, ok ja erkänner ja gillar den men ändå. o så e hon jobbig för ja köpte en lite större, men ja hatar o frysa o om den va mindre skulle jag de.
den e snyggare på mig. ofc

sen behövde jag lite toalet nödvändigheter för o ha när ja åker. Hnaddukar o ny tandborset igen, Hmm ja börja märka ett färg tema på mina saker eller va säger ni? haha

Aaa juste, eftersom ja har kort hår nu så är behovet av hårband mycket större. sååå
Några stycken ja, :D
De va en ganska bra dag detta. sen åkte vi hemm o då va de grillad kyckling, så jäkla gott!
nu ska jag sitta titta på någon komedi o käka chips o energy som också inhandlades.

Ringde dig nästan för o berätta allt, men ja höll mig.. mest för ja hade lämnatmobilen hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0