It's Monday..

De säger väl allt.
Var på mitt första seminarium då, o de va helt okey
inte als lika farligt som jag hade fått för mig då. ..

Gillar min grupp, de är ganska roliga. de typ jag o Carina
o David o Filip. vi är dom yngsta oa alla hamnade i samma grupp.Haha..

Had seminarie då, sen så va de lunch åt på ett nytt ställe
gillade det väldigt mycket! Åt. Kolkrillad kyckling spett me potatis o sallad.
sen fick man soppa bröd o sallad innan maten. Så det var prisvärt o gott kan jag säga!

Sen hade vi föreläsning i tre timmar, Booore..

O så stack ja hemm o så tjafsa me hustanten o sen tjafsa jag me en annan jävla IDIOT. 
Så nu är jag helt tömd, pallar inte me något. Ska lägga mig o gråta en skvätt..

sen ska jag upp tidigt gå till biblioteket o sånt 
förbereda mig för den andra kursen som e på onsdag  kväll då.. Skriver mer imorgon.
annars finns jag på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0