It's Friday!

Ja, älskar verkligen Fredagar på jobbet.
Jag kommer sakna jobbet, eller snarare mina jobbar kompisar.
Ett galet roligt gäng, är glad att de va mitt första "riktiga" Jobb.

Men nu e de nya bekymer på G ska ju flytta! Yaay
Nästa vecka är sista veckan jag jobbar o typ Lördag - Söndag så åker
jag till Göteborg, ska hyra ett rumm hos en kvinna till den första Feb då jag får min lägenhet!

Planlösningen till lägenhete, Nice va? :)

men de är mycket ja behöver shit, bara nu behöver ja hårfön o allt sån skit för o ta med.
Vill inte ens börja tänka på när ja flyttar in i längenheten. Visserligen har jag ganska mycket redan, kökssaker osv
men det kommer vara massa sånna småsaker som man inte tänker på i första taget , jobbigt.
Men det är det så värt! Längtar så mycket efter att bo själv, speciellt att flytta härifrån.
Högsta prioritet är föstås INTERNET o TV!

Min mamma är redan på uppdrag o kollar internet, o jag kommer antagligen få som ja vill o beställa
Mobilt Bredband från 3 :) och eventuelt så ska jag ha lösningen för hela familjen så fall jag nu skulle ha någon som flyttar till mig eller besöker mig så kan dom me ha data utan att de kostar extra. Jag vet ja e smart.

men ja ska ta o göra en lista me allt ja behöver. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0