idag

Jävla va fullt upp man haft idag.
Först så försov ja mig lite till jobbet så fick skynda dit.
as jobbigt va så rädd ja skulle smälla in i någon annan bil haha.
Men det gick ju bra iaf,sen så har man ju jobbat typ 10 timmar så jävla trögt.
Men kompisarna gör de ju lättare, de är så roliga. Ställer massa frågor om min flytt o e nyfikna.
Sen så gick ja därifrån lite tidigare för ja skulle möta mamma i affären o handla men hon hade ju helt klart glömmt det.. vet  inte vad ja ska ta mig till me hon.

Sen hemma hade man fått alla papper från universitete, (ÄNTLIGEN)
så jag satt o fyllde i de, tacka ja till kurserna, studentkåren o CSN grejen för bidrag.
Känns bra o få det gjort så fort som möjligt. O så beställde jag internet, yeey :)
Får de väl nu i veckan, beställde bara me internet för mig För min munk tyckte de va smartast o jag håller med.

O Måste beröma min munk som också varit jätte duktig idag o tagit hand om alla sina sysslor o varit jätte duktig.

jobbig dag o imorgon e de jobb. igen :( ush men men pengar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0