Idag börja allvaret

Nu var det slut på Introduktionen idag började kursen på riktigt!
han presenterade böckerna o pratade om kursen inehåll osv.
Sen fick vi dessutom köpa Böcker till ett väldigt bra pris jämfört med
t ex på Bookia, två böcker för 260kr e ju bra, nya dessutom.

Bilden e dålig för ja har ingen kamera utan använder cam o jag trodde de såg ut så,
men senare upptäckte jag att man kan fousera de så bilden blir betydligt bättre.
Visserigen har ja "upptäckt" denna funktion flrea gånger på denna cam
men använt den så sällan så jag glömmer jämt bort de..

*Democratic education
*Kunskapens vägar

så heter böckerna iaf, o sen e de en del andra man också måste köpa.

SEn delades vi in i grupper då eller vi fick ju dela in oss själv
o jag o en tjej vid namn Carina (himmlaren) tyckte vi skulle bilda en
grupp då vi lärt känna varandra lite. o så tyckte vi de skulle va bra att vara en
blandad grupp så vi hoppa in hos några andra som va två killar o en tjej
så de va ju lagom :)

Dom i min grupp heter då:
Carina
David
Filip
Lisa Trevliga människor, smarta o verkar va lätta att jobba med.

En av killarna jobbar också som typ vägledare för hbt personer eller något sånt
så jag ska prata me han om de kanske kan han visa mig runt följa med på någon
RFSLU (eller va de hette) träff.

efter allt de,så var jag också o tittade på de där om kursen o tyvär fanns
det inte pedagogisk psykologi på eftermiddagen så de bli inget av de,
 fick dock som förslag en kurs om genusvetenskap o de låter ju också
väldigt bra så jag tog några pappe o ska titta på den men den verkade
väldigt svår me väldigt mycket att göra och jag vet inte om ja klarar av två
sådana kurser eftersom jag vill ge 100% o sen ska jag ju göra högskoleprovet
så jag vill inte belasta mig me alldeless för mycket.

Turism kursen jag redan har verkar i helt okey fart så jag kan hänga med.
Ska bara hitta byggnaden var den ligger hehe.

SEDAN..

Så gick jag o Carina till biblioteket och skaffade biblioteks kort, både på
universitets biblioteket och stadsbiblioteket :)

ni ser att skärpan e förbättrad hehe..

Jag e glad ja skaffat dom så snabbt nu kan ja låna böcker tänkte börja med min egna bok då
om just HBT, vt dock inte än hur jag ska lägga upp den som en dokumentär liknande me bara fakta
eller om jag ska ta de i berättelseform kanske även ur egna livs erfarenheter.. det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0