Gör Det Själv Då

Är så trött på alla jävla bönder som klagar på Obama.
Vet ni ens vad han har gjort? Fattar ni inte hur jävla mycket värre krisen hade drabbat oss
om det inte var han som hade makten. Om det fortfarande va apan som va vid makten.

O han är så underbar när han sa i intervjun.

- Mina opinionns mätningar sjunker och det förstår jag, människor är arbetslösa
människor har det inte bra o dom vill inte se bakåt o dom vill inte se de ur de perspektivet.
Men jag är glad så länge jag kan påverka och förändra och om jag förändrar till det bättre
så kommer opinionnsmätningarna att följa, om inte så kan jag inte snacka mig ur det.

- Nej, Jag VILL inte snacka mig ur det.

Man känner ju det när han pratar, man märker att han är smart. Han har viljan att förbättra
han e inte ute efter makten bara för att ha den. Han vill göra bättre.

Ge han en chans för fan,. Tror ni verkligen att det hade varit bättre om det var den gamla regeringen?
Tror ni det fanns en bättre kandidat?
Tror ni ni hade kunnat göra det bättre? Ge han tid. There Will Be Change!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0