Fy QX

Är väldigt arg på qx nu!
 Jag la in en ny ansiktsbild som var lite långt ifrån
 så de va väl mer en helkroppsbild men som var fullt anstädig påklädd o så.

 Men nej då tar dom bort den för de är ingen ansiktssbild.. Jaha?!
men alla upptryckta kön då? Alla kuk bilder.Eller de kanske är deras ansikten..

Väldigt jävla dåligt.. sen att alla hetero killar som ska ragga här o snuska sig.
Det finns väl för helvete en miljard andra sidor som är gjorda för det.
O alla jäkla fetishar man har, men nej de ska just vara på en gay sida..
Inget under vissa som är homofober jämför homosexuallitet med t ex 
pedofili, vad ska dom annars tro när dom går in på den enda sida för 
homosexuella o där står klubben, Vi som älskar unga pojkar. .  

Kan man inte bara utesluta alla hetrosar?Så att man bara kan va medlem
om man är en HBT person. Nej jag vet de är inte bra att göra o lägga den
väggen mellan oss osv osv. Och visst är det jävligt synd att behöva utesluta
de som e trevliga o som bara vill prata o så. men det känns nästan som att
det behövs.

Detta känns inte som e gay sida överhuvudtaget längre, Så gott som bara hetro killar
sen gay killar man ser knappt någon tjej, någonstans. Trött på alla killar som raggar på
en trots att man helt klart skrivit HOmosexuell och inte intresserad.
Jag menar jag fattar att de händer när man är ute, hur ska dom veta när jag
inte är en av de tjejer som måste skrika gay me allt dom gör.

men när det väl står, o de är en gay sida varför får de inte vara en gay sida då?!

tycker qx ska fan ta o skärpa sig, detta e typ den enda sidan där man kan träffas o prata eller träffa andra homo bi eller transsexuella människor. WE NEED CHANGE

 QX GÖR NÅGOT, ELLeR GE MIG ETT JOBB SÅ GÖR JA NÅGOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0