Feest

ja åkte på festen igår ändå :)
JOnna bad mig följa o hon fixa all man behövde åt mig så ja tänkte va fan.
Man lever bara en gång. Så gjorde i ordning mig fort o åt lite så hämta jonna o timo mig.
Så va vi först hemma hos Jonna o hade trevligt sen åkte vi då vidare till Oliver där de va massa folk
o till motsatsen va de brukar vara va de mest killar.  Men de kom ju tjejer sen (tjejer, Jämt sena ) haha

Vid detta laget va jag ganska hammerd haha :) men de va kul.
Hälsa på alla o tog nån drink till eller två haha.
Sen lekte jag Dj ett tag, O jag e bästa Dj:n ever!

Sen fick ja inte va de mer för dom ville lyssna på  nån skit musik.
Asso inget illa om typ rock o så de lyssnar man ju på.
Men människor ska ju fatta att man har inte det på fester.
De kan man ju inte dansa till.

Så jag fick fart på folket lite iaf. 

sen sprang ja runt prata me alla osv. Kul fest iaf sen fick ja för mycket o blev sömning så ja ringde pappa
att hämta mig :) försökte förklara vart ja va, lykades inte. så sa pappa Ica? att han skulle hämta mig där.
Aaa visst sa jag, men hade ingen aning var Ica log. Så Jag frågade David om han kunde följa mig till ica
som tur är gjorde han det. Va inte så långt heller :D 

Hoppade in i bilen o åkte hem, först när ja va hemma komm ja på att ja glömmt jonna på festen. :/
hoppas hon inte blev arg jag får bjuda på middag o be om ursäkt eller något.

Anledningen till att de inte finns bilder är enkel, jag vet för tillfället inte var kameran är haha..
ja råka lämna den på festen, förhoppningsvis har någon av mina vänner den. Så kommer de bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0