Den Fjärde

Imorgon är de den fjärde, Hade varit 19 Månader Tillsammans
Det var inte länge sen du skrev de här.

"
Jag önskar att jag visade hur mycket jag tycker om dig ,
att jag visade hur mycke du betyder för mig att det betyder så otroligt mycke att du bara lyssnar på mig,
 även om jag är gnällig och jävlig.
 att jag visade hur mycke jag älskar att höra ditt skratt, att skratta tillsammans med dig.

 jag lovar att jag alltid kommer att vilja vara en del i ditt liv
som din vän, som den du kanske väljer att leva tillsammans med resten av livet
 just nu vet jag inte riktigt vad jag kommer att vara för dig. .

 jag vet att jag vill vara den du väljer att leva tillsammans med resten av livet .
 men om det inte blir så , så kommer jag alltid att vara här för dig. oavsett vad.

 Jag älskar dig Grattis på 8 månaders dagen älskling <3


Jag hittade det när jag flytta över i datorn. Det gjorde så ont.
Var tog all den kärlek vägen, jag vet att du har den kvar, varför springer du ifrån?
Varför e du så rädd? Visst de e väl lättare o bara börja om me någon, att inte ha de gamla misstag kvar.
Men det är fortfarnde inte jag, det är inte vi inte samma känsla inte samma kärlek.

Tänk tillbaka på det, är inte de värt att kämpa för?när vi kan ha de som vi hade o hundra gånger bättre
när möjligheterna bara blir större för oss nu. För mig är det värt allt, o lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0