Day 1

Tänkte sova läänge idag.
Men blev inte riktigt så, vaknade väl runt halv tio eller något.
satt o gjorde inget ett tag sen ringde jag runt o så till csn o ams osv..
Sen blev de panik, de va typ fem över elva o mamma ringer o säger jag måste vara
på Gårdstensbostäder senast kl12, PANIK! jag va inte ens påklädd
hade inget busskort, ingen aning o var fan Gårdsten ligger men aja, klädde på mig
kollade upp bussar o skyndade härifrån, va där typ tio i 12 ^^ lite stolt e jag.

Sen skulle jag lämna mina antagningsbesked o så har jag skrivit på om lägenheten o allt va de va.
Så lycklig :) verkade va ett fint område också allt man behöver fanns där, gymm affärer osv.

Efter de åkte jag tillbaka till lägenhetn o på bussen hade jag min första bitch fight me någon brud, lite roligt.
vi tjafsa lite o så säger hon kolla in svennen.. Jag ba : Jag är inte svenska men bara för att jag är blatte
behöver inte jag prata som att jag vore Retarded.. då va hon tyst ^^ haha

Sen hämtade Hari mig o vi åkte o köpte busskort åt mig o handla lite matvaror de kändes bra :)
Blev typ nudlar, snabb makaroner o ris. pastej o lite sånt. sånt som går fort o enkelt.
Till den 1 så klara man sig. Men de va lite obekvämt att handla allt jag ville när han sprang efter mig
så jag ska gå till willys här o köpa lite saker ja glömmde typ kollegeblock o få se vad mer.

Detta e då kortet ja köpte. De va jäte billigt 350kr inom Göteborg i en månad. De Gillades ja hade räknat me minst 500..

Hari som e min mammas bekant då är hur snäll som helt, han känner knappt oss men e så otroligt hjälpsam.
Skjutsar mig överallt o hjälper mig. Han e sån mot alla, verkar känna hela Göteborg riktigt sjysst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0