Danger, Danger...

Jag hittade shopping gatan!
Haha de finns ju många olika ställen men ja tror jag hittat min
favorit gata. Me Gina Tricot, BikBok, hm osv osv hehe
blev även lite inhandlat idag när jag tittade runt men kommer
bli betydligt mer sen när ja får lön. Dvs på MÅndag, haha..

Får se hur mycket det blir beroende på hur det går på Seminariet.
Antigen ska jag belöna mig själv eller trösta mig.

Idag köpte jag leggins o jeans, väldigt fina. men behöver mer jeans.
O så tycket jag jag behövde mer skor,har ju bara två par här
så jag köpte ett par till :)

Jag gilla dom skit mycket, de ser typ cool o tjejeig ut o de är klack så de känns bra.
De e så jobbigt att klä sig på vintern man ska ha stövlar o jacka o hit o dit.
Skit jobbgt o få ihopp allt, jag mena på vår/sommar då behöver man bara ha
snygga jeans o snygg T shirt o skin jacka så ser allt skit bra ut.

Sen har ja int riktigt definerat min stil vilket ja känner att ja måste göra nu
för jag ska kunna handla vettigt :)

Blev McDonalds även idag, gillar inte o laga mat här
hon kvinnan verka bli lite suris när ja stökar ner hon äter ju fan aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0