Då var man framme

Eller ja jag har ju varit framme ett tag.
Men jag va ju tvungen o packa upp i ta en tupplur hehe..

Resten av resan gick väl ganska bra, hände inget spec.
Eller ja jag såg han som sjunger svennebanan. haha

sen så han som skulle hämta mig på stationen va ju helt virrig,
jag skrev till han jag är vid expresso house
men de va tydligen två sånna typ tjugo meter ifrån varandra o så
stog han vid den andra, o jag ser han men han verka inte märka mig.
så jag gick jätte nära typ en meter ifrån han, men han märker inget fortfarande
han bara tittar runt o så ringer han mig o jag låter mobilen ringa framför han,men han fatta
fortfarande inget så jag vinkade o då tändes ett jus haha..

Sen körde han mig till lägenheten då o fixade alal tidtabeller ja behöver o sånt.
Kvinnan jags ka bo med är väl helt okey, lite konstig men men.
O så prata jag me Sahra, hon bor där ja kommer ha min lägenhet sen :D yeey
så kanske ja inte behöver va själv utan har en kompis. Ska kanske träffa hon imorgon.

Men har ganska mycket att göra ska köpa kort o titta  på  var mina kurser ligger
o så måste jag ju handla mat, shit asso va fan ska man köpa för saker? :S
o så behöver ja nog kollege block o sånt me. Titta runt i stan kanske.

Såg något om frivilliga, vem vet ja kanske får damp o åker till Haiti som frivillig istället.
Jag orkar inte bara sitta o se på, vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0