Bye Bye Nelsons lager

Jobbade idag lite också, mn kunde knappt andas där så jag åkte hem
o jag åker inte dit imorgon heller. Så vid lunchen åke jag hem mådde så dåligt
att ja inte ens kom ihåg att svänga.

Så jag bara åker o tänker, gud va konstig vägen ser ut i dagsljus. :S
Ja känner inte igen något. Sen helt plötsligt var jag i Kyrkhult.. haha
skrattade så jävla mycket när jag kom på att ja glömmt svänga av..

Aaa sen hemma då så sov jag lite, vilade upp mig så fick jag sms
DHL jag har fått paket!  mitt mobila bredband va framme!(Ja det är rosa, va fan förvänta ni er ;) )  Jag e tydligen kreditvänlig. (intressant :D mohaha )
Men de va kul så jag körde till byn för o hämta den o så skulle ja lämna pappa på arbetsförmedlingen o samtidigt avregistrerade jag mig. Hade fått papper om att jag nu ska börja få bidrag.. (a på tiden haha) jag har u inte jobbat sen november o nu ska jag börja plugga.

o sen hemma så åt ja lite o så sov ja lite till ^^ hehe de va skönt som fan! Nu vet ja inte vad jag ska göra.
Ska väl städa mitt rumm o så där. Gud va jobbigt

KOmmer sakna mina vänner på lagret, dom e så roliga o gulliga idag alla bara hej då ha det så bra i göteborg.
hoppas det går jätte bra för dig o så hejdåkramar. kommer sakna deras humor ja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0