Back To School

Första dagen i skolan då, Känns väldigt ovant men ändå bekvämt.
Vaknade skit tidigt för ja va  så orolig att inte hitta, typ helt i onödan då
bussen stanna precis utanför byggnaden.
 
Jag var för de mesta i Byggnad ett, men kollade även in de andra två.
Vi gjorde väl inte speciellt mycket han pratade lite om kursen, eller ja han pratade väldigt mycket men bara
en liten del av vad han sa var väsentlig.
Klassen verkar väl helt okey, en del besserwisser som egentligen inte vet bättre, skit jobbiga.
men annars e dom snälla, verkar vara en grupp väldigt smarta mäniskor.

Var där från 9 till halv 4 så de va väldigt länge men kändes inte så.
O så åt vi Lunch tillsammans då, o de flesta i min grupp ville till en salladsbar så
jag hakade på då. Köpte kycklingsallad, den var faktiskt ganska god me en typ mango eller något
sås till. Fast ja tycker ändå inte en sallad är en måltid. Hade lätt kunnat ha en burgare till eller något ;)

Men de händer någ at ja går dit igen, om ja känner inte e så hungrig någon dag eller så.

jag gick tidigare än kursen slutar för ja skulle åka o titta på min lägenhet :)
Så glad jag var!
Lägenheten är fantastisk! Riktigt fräsh då den e typ nybyggd o tjejen som bodde där renoverade en del
för bara ett år sen, så tapeterna är jätte fina o moderna.
Enorm inglasad balkong också, lika står som ett rumm, så jäkla mysigt!
På 5Våningen så utsikten är 2Die4!
Inget badkar :/ men man kan inte ha allt. väldigt öppet o lite N. Y stil över de hela.
Jag bara kände mig som hemma när ja komm in där.
Gymm i samma byggnad o jätte nära till affärer. O Tvättstugerna  va värsta hightech.
De är även miljovänligt för dom har en egen vindsnurra för deras bostäder o därifrån får dom el.
ganska fint för man akn se vindsnurran väldigt väl från balkongen, också mysigt=)

Verkar va ett lugnt område, bra bussförbidelser. Kommer va jätte mysigt på sommaren
då de finns en mysig slinga man kan gå o bra me picknick ställen o så.

O tjejen som skulle lämna lägenheten va jätte trevlig med,Hon e från bosnien men länge sen så
vi pratade svenska enklast så bara. Men hon va jätte trevlig o tycket verkligen om lägenheten
det märktes när hon prata om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0